Long time, no see

Oh my gosh vad längesen det var jag uppdaterade! 1 vecka och 6 dagar närmare bestämt. Fy skäms på mig! Nu måste jag se till att skärpa mig...
   Nu är det lov och det gör mig både glad och rastlös. Helst skulle jag vilja vara uppbokad nästan hela tiden och bara ha kul, men det funkar ju inte. Lite studerande måste hinnas med också vilket inte känns så kul.
   Vädret har också blivit bättre. Snart är snön borta och det gör Malin ännu mer glad. Helst skulle jag vilja ha sommar året runt. Sommaren gör allt så mycket lättare. Man kan bara gå ut utan en jacka och inte frysa. Alla tjocka kläder som man måste böka på sig under vintern kan man bara slänga bort och hälsa dem att dra åt helvete. Jag älskar verkligen sommaren! Man känner sig levande.

Kommentarer
Postat av: elin

ja men precis! :D

2010-04-17 @ 10:27:39
URL: http://eemjohansson.blogg.se/
Postat av: elin

jag tycker också det, tror det blir där! :D

2010-05-16 @ 19:47:42
URL: http://eemjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0