En deprimerande söndagskväll i början av februari.

Så var det söndag igen... Alltid lika deprimerande. Även om jag försöker tänka positiva tankar så kommer ändå ångesten om skolan krypande fram någonstans i bakhuvudet. Helgen borde vara längre. Fast, om helgen skulle vara längre skulle det betyda att vi skulle få gå längre i skolan när vi väl är där och förmodligen inte få lika långa lov som vi i dagens läge har. Det skulle vara ännu värre! Därför får jag nog nöja mig med en helg på två dagar. Det kommer ju inte döda mig, liksom.

   Idag körde jag skivstång/konditionspasset på friskis med min kära vän Natalie och min kära mor. Jag maxade som jag sade förra söndagen att jag skulle göra (*känner mig stolt*). Nu får jag imorgon se om mina armar värker eller inte. Spänningen är OLIDLIG!

   Lite plugg hann jag med idag också. Det blev matte- och kemiplugg på statsbibblan med en annan kär vän vid namn Therese. Det slog mig nu att jag har umgåtts med henne varje dag denna helg vilket har varit ytterst trevligt. Jag har också kommit underfund med att det är väldigt skönt att plugga på statsbibblan. Det är lugn atmosfär och man får det mesta av all skit överstökat och så är det skönt sen att komma hem och bara ta det chill. Ja, statsbibblan får nog bli mitt framtida pluggcrib.

   Nu ska jag bara fixa lite grejor och sedan har jag förhoppningsvis en god nattsömn framför mig.

 

Tack och hej, leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det har varit mycket trevligt! :)

2010-02-07 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0