Inte riktigt utklassning, men vinst blev det!

Vi vann matchen med cirka 15 poäng. Helt okej enligt mig. Jag gjorde inte min bästa match, men inte min sämsta heller. Tur då att jag har match imorgon också! Då kan jag verkligen se till att vara on top! 
   Förutom att spela match har jag också idag sett till att vara duktig. Jag skrev nämligen nästan klart en urtråkig labrapport som ska vara inlämnad på tisdag. Jag känner mig så stolt över mig själv.
   Ikväll blir det middag hos farmor och därefter umgänge med min kära vän Lisa.

Nej, nu skulle jag visst gå. Vi ska äta klockan sex och jag måste byta om innan. STRESS! Tur att vi bor granne med farmor iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0