Jag har en känsla, att ikväll ska bli en bra kväll

Äntligen fredag! Äntligen helg! Äntligen lite ledigt! Jag älskar fredagskvällar! Det är den bästa kvällen på hela veckan. Det är så skönt att komma hem från skolan eller träningen och bara släppa allt för en stund och bara vara. Det är LOOVELI!
   Ikväll ska Therese komma hit och hjälpa mig att vara barnvakt. Inte för att det är så krävande att vara barnvakt åt mina syskon, de är väldigt snälla. Jag skulle hemskt gärna vilja hitta Little Miss Sunshine, men har dock ingen aning om var den ligger. Det skulle vara så kul att se den med Therese och få garva ihjäl sig en stund.

   Imorgon blir det pulka med vänner! Första gången jag åker pulka denna vinter. Jag måste erkänna att jag är lite smått nervös. Det är faktiskt läskigt när det går assnabbt i pulkan och man inte har någon broms. Jag hoppas att jag inte smäller in i något träd för sannolikheten för att jag ska göra det är nog ganska stor. Hehe... Ni får se imorgon om det kommer ett inlägg, annars kanske jag ligger på akuten med gips och bandage över hela kroppen.

   Som avslutning ville JeNy att jag skulle lägga in den här videon. Kolla på hela. Den är asacool! Jag lovar!

Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0