*jäsp*

Efter några dagars uppehåll så är jag nu tillbaka. Det jag har hunnit med under dessa dagar är först och främst att inse att de kommande veckorna i skolan kommer att bli ett rent helvete. Vecka 7 har lärarna bestämt sig för att slänga in ett antal megaprov och inlämmningar. Blä för dem, säger jag bara! Ibland ångrar jag mig att jag valde natur, speciellt vid såna här helvetesperioder. Jaja, snart är det lov och då är det över (om man nu inte tvingas skriva kursprovet i Fysik A).
   En annan sak jag har gjort är att träna ett skivstång/konditionspass för andra gången på friskis i söndags kväll. Det var jobbigt, speciellt axelpressen, men jag hade ett trevligt sällskap. Träningsvärken klarade jag mig ifrån även denna gång. Nästa gång ska jag nog maxa lite så jag kanske får lite värkiga muskler. Jag kom också fram till att jag är väldigt stel i mina vader när vi skulle göra knäböj. Det var inte kul när mina ben var raka och  alla andra nästan satt ner...
   Just nu sitter jag och funderar på om jag ska förflytta mig till sängen eller om jag ska fördriva lite mer tid framför den här plåtburken. Det är ett tufft val. Båda har sina för- och nackdelar. Möjligtvis är nog sängen det bästa alternativet då jag har väldigt svårt för att hålla ögonen öppna. Tanken var egentligen att jag skulle hinna med att plugga lite innan sovdags, men jag tror det får bli så att jag skippar det.

Efter en lång diskussion med mig själv har jag nu bestämt mig för att sova. Därför säger god natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0