Något seg uppdatering...

Jag vet att jag inte har varit den ihärdigaste bloggaren den senaste tiden, men jag har ju som sagt tidigare ursäktat mig för att vara en usel uppdaterare. Fast, jag tycker dock att jag stundtals har varit väldigt duktig och skrivit på flitigt. Anledningen till den nästan obefintliga uppdateringen den senaste tiden får jag nog säga beror på ett fullspäckat schema. Jag har haft så himlans mycket att göra denna vecka och kände då att jag fick lägga bloggandet på is för ett tag. Men, nu ska det ske en förändring! Jag känner mig faktiskt taggad inför det här med uppdateringen och det kanske blir ett eller två inlägg per dag framöver! Den som lever får se!
   Ja, nu när jag väl sitter här och skriver så kan jag ju passa på att berätta lite om min fullspäckade vecka. Jag hade två fysikprov och en labrapport att skriva. Det är inte så intressant så det ska jag inte gå in på så mycket mer. På fredagen spenderade jag min kväll i lokalen. Först var det barnkalas där jag skulle uppträda till tre låtar tillsammans med Natalie. Det gick bra och vi fick massa applåder! Därefter var det min tur att ha kalas. Dock, inget födelesedagsfirande. Det får jag vänta på ända tills november... 
   Nu sitter jag här och halvt kollar på melodifestivalen. Jag tycker det bara blir sämre och sämre för varje år. Varför ska dem dra ut på det så? Det har ju börjat likna en dokusåpa mer än en melodifestival.

Det var allt för denna gång! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0