Rubriker är överskattat.

Idag har jag smsat som en galning. Jag har nämligen fått uppgiften att informera alla om och planera kvällens pulkaåkning. Det var värre än jag trodde att skulle vara, men jag lyckades och ikväll blir det pulkaåkning.
   Angående sms så pratade jag och Therese igår om hur dagens ungdomar är i jämförelse med hur våra föräldrar var när de var i vår ålder. Vi kom fram till att dem måste ha pratat i telefon mycket mer än oss eftersom att dem inte kunde smsa. Vi kom också fram till att detta också kanske beror på att många ungdomar idag, inklusive mig själv, lider av telefonskräck. Själv tycker jag att det ibland kan vara jättejobbigt att prata i telefon, speciellt om man ska prata med någon man inte pratar med så ofta. Då skickar jag mycket hellre ett sms. Detta är lite tråkigt eftersom att smsa är inte alls samma sak som att prata med en person. Jag hoppas verkligen att jag en dag ska komma över min telefonskräck helt, men tills vidare får jag nog leva med den eller helt enkelt möta den. 
   Från konstiga smstankar till andra tankar så skulle jag nu hemskt gärna vilja ha vår. Vinter i all ära, men nu är jag ärligt talat trött på den. Jag vill börja använda min nya kappa och det kan jag inte göra i det här kalla klimatet.
   Det var mina tankar för den här gången och ni får väll se om jag återvänder. Jag ska som sagt åka pulka ikväll.

Ha det så bra folks!


Kommentarer
Postat av: Anton

Don't get me started on telefonfobi! det är nog det värsta som finns, haha ^^ och härligt att du gillar den, såhär i efterhand känns det som att vår insats var lite tvivelaktlig liksom ;D

2010-02-07 @ 09:21:10
URL: http://ananaspajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0