Survival.

JAG ÖVERLEVDE! Fast det var med nöd och näppe. Mina kläder var mer vita än svarta under större delen av kvällen och det berodde inte på tygets färg kan jag säga. Förutom att jag slog i svanskotan när jag flög över ett hopp blev jag också nerslängd och nergrävd i stora snödrivor. Jag var ganska blöt när jag kom hem. Dessutom hade jag tagit av mig min halsduk och mina mjukisbrallor som jag hade under överdragsbrallorna och gick och bar på dem. Dem blev ju också ganska blöta. En gång tappade jag till och med bort dem i en snödriva för en stund. Även om det låter som att kvällen har varit brutalare än brutalast så har den varit väldigt rolig och innehållit många glada skratt. Sammanfattat så var det en lyckad kväll!

   Nu när jag sitter här halvt blöt, halvt utmattad, så funderar jag på om jag ska se en film. Jag har ju som sagt inget för mig eftersom att alla andra flydde hem direkt efter pulkaåkningen för att duscha. Jag orkar inte duscha. Inte just nu iallafall. Det får bli ett senare projekt.

   Nej, dags för film! Vilken det blir vet jag inte. Det får ödet eller något liknande bestämma.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0