Reconstruction

Nu har jag tillbringat någon timma till att ändra designen på bloggen. Det var lika jobbigt som förra gången jag skulle göra det, men som tur var tog det inte lika lång tid. Jag gör framsteg! Nästa gång kanske det går ultrasnabbt och det kanske blir ännu snyggare. Om ni undrar så består headern av bilder som jag har ritat. 
   Medan jag satt och trixade med designen hittade jag soundtracket till Sex and the city the movie på spotify. Detta fick mig att längta ännu mer än jag redan gör, och tro mig, jag LÄNGTAR, till när tvåan kommer ut på bio. Både serien och filmen är så himlans bra. Fast det roliga är att jag från början inte tyckte om filmen när jag för första gången såg den på bio för några år sedan. Jag tyckte den rent ut sagt var löjlig! Det var när jag började kolla på serien som jag fick upp ögonen för det hela och sen var jag fast. Det är väl det som egentligen var meningen, att man först ska se serien.
   Inget plugg har det blivit heller. Motivationen har inte riktigt funnits där så det gick inte helt enkelt. Istället ägnade jag min eftermiddag och kväll åt att sitta och vila upp mig framför tv:n och datorn. Vilken soffpotatis jag är!



Have a fabulous night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0