Bara för att jag har en rosa sten på min tand

Hej folket!
Har ni haft en trevlig eftermiddag? Min har varit varierande. Jag har haft många, långa, konstiga, knäppa, fruktansvärda, skruttiga, massiva lektioner. Sammanfattat så har dagen varit megalång och än är den inte slut. Skoldagen är avslutad och snart börjar träningen. Det vankas spel och möjligen ett jobbigt styrkepass. Ärligt talat så ser jag inte fram emot det så mycket som jag borde, men det ska bli skönt att röra på benen i ett par timmar eller två. 
   Och jag ska berätta för dig mamma, om du läser detta, att jag inte har fått träningsvärk än så länge. Jag känner ingenting och är fit for fight för imorgon då det är skol-sm som gäller.
   Avslutningsvis så vill jag berätta att min vän JeNy är väldigt missnöjd över att jag har skaffat blogg. Det tycker jag är väldigt tråkigt då jag själv är väldigt stolt över min nya blogg. Jaja, alla kan ju inte tycka om den.

ADIOS AMIGOS!!!

P.S. Det var ett mycket gulligt inlägg du skrev, Therese Berg!

Kommentarer
Postat av: alexandra

lycka till på matchen kram alexandra

2010-01-25 @ 19:11:58
Postat av: THERESE BERG

Lycka till imorrn bruden! <3

2010-01-25 @ 22:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0