Jag har en kamel, en jon och ett berg på min arm

Idag, eller igår som det egentligen är, så har jag haft en väldigt, mycket trevlig dag. Skolan flöt på som vanligt och jag kände äntligen att jag orkade jobba effektivt hela dagen. Efter skolan var det fika som gällde med en av mina absoluta, underbaraste och bästa vänner, Camilla (kamelen kvist). Vi tillbringade runt två timmar på Nancy's och tiden bara flög iväg. Det var längesen vi två kunde prata ostört om allt mellan himmel och jord. Så tack för en trevlig dag, Camilla!
   Efter fikastunden bar det av hemåt och där var det en mumsig potatisgratäng lagad av familjens mästerkock som väntade. Vi fick även sällskap av farmor under middagen.
   Dagen kan alltså summeras som en verkligt trevlig dag och jag känner mig just nu allmänt glad.

Jag vill också passa på att än en gång önska min vän Skjutar grattis på födelsedagen(som var igår) och grattis till körkortet!

Peace in the world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0