Klockan tjugoett nitton på en måndagskväll

Träningen är avklarad och kroppen är redo för sömn. Dock blir det inte lika länge som det brukar bli på tisdagar då vi ska vara på skolan klockan åtta svensk tid i morgon bitti. Som tur är får jag skjuts dit vilket jag innerligt uppskattar.

   Norrköping är det som gäller imorgon då. Det enda jag vet om stället är att golvet är bra. Det har nämligen lagts dit av ett proffs som också är en familjemedlem. Jag hoppas vi inte kommer hem alltför sent. Jag vill hinna med lite plugg och kanske något blogginlägg innan läggdags.

   Nej, nu har mina ögonlock blivit tunga och sängen kallar. Jag tror också att det blir lite läsning innan jag kliver in i drömmarnas land.

Välkommen åter och god natt.


Kommentarer
Postat av: Camilla!

haha, malin! du har blivit bloggberoende efter en dag! hahaha;D

2010-01-25 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0