Pilot.

Nu har jag bestämt mig för att skaffa blogg, så här är den! Mallanjonssons.blogg.se var inte det första namnet jag hade tänkt mig men absolut inte helt fel! Faktum med att det känns väldigt rätt!

   Ja, nu när man har skaffat blogg så måste man ju hålla på med något som kallas uppdatering, vilket inte är min starkaste sida. Så ni som väljer att bli mina trogna läsare får ha lite överseende med detta. Jag ska försöka och jag ska göra mitt bästa, det ska jag lova er, men det kommer inte att bli lätt.

   Nu känner jag att min fantasi tryter och jag kommer inte på något mer att berätta, men hey! Det blev iallafall ett inlägg med en relativt acceptabel längd! Jag känner mig stolt över mig själv. Det här är bra för någon som har haft en twitter i ett halvår och bara hunnit med att skriva runt 10 tweets!


I'm out, men snart tillbaka(förhoppningsvis)!


Kommentarer
Postat av: pontus

sv: naaaajs malin :DD

2010-01-24 @ 22:04:04
URL: http://pontusisgreat.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är också förskonad mot träningsvärk! Puss och lycka til imorgon!

2010-01-25 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0