Två blev en

Det blev en kort visit i Norrköping. Den andra matchen blev inte av på grund av missförstånd vilket gjorde att vår lilla resa kändes ytterst onödig eftersom att vi knappt behövde kämpa för att slå dem första vi spelade mot. Vi kom hem kl 14 och snart är det träning och därefter Kingsmatch som gäller. Idag ska Lisa följa med och kolla på Kings. Det ska bli kul! 
   För att berätta något relativt ointressant så brände jag tungan nyss när jag drack en kopp vaniljte. Det svider och bränner och jag förbannar mig själv för att jag inte kunde vänta en liten stund innan jag drack den första klunken. Det är verkligen INTE kul att bränna tungan. Jag avskyr det! Fast, jag får nog skylla mig själv eftersom att jag drack när jag visste att teet var brännande hett.
   Just nu sitter jag och väntar på att One Tree Hill ska börja. Det är utan tvekan min absoluta favoritserie. Nu ko jag också på att Camilla har någon av mina boxar hemma hos sig. Det är kanske dags att lämna tillbaka den, Camilla. Det har faktiskt gått några år nu och jag slår vad om att du inte har tittat på ett enda avsnitt(Skratt). Om du nu vet var det ligger.

   Så, nu är det bara någon minut kvar till One Tree Hill börjar så jag signar out.

 

Bye, bye!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag HAR kollat på dem, fast det var ett tag sen. Kommer ihåg att dem var bra, men tyvärr så är boxen just nu delokaliserad... hehe...

2010-01-26 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0