I like the way

Sitter och lyssnar på I like the way med Bodyrockers och diggar med. Kom på nyss att det är en asskön låt! Måste lyssna på den mer!
   Och så vill jag skryta lite när jag ändå är här och skriver för en gångs skull. Jag fick MVG på matteprovet! Fatta! Jag fick MVG på ett prov i matte D! Jag var i total chock när Peter(matteläraren) slängde ner provet framför mig. Har aldrig fått en sådan chock för ett provresultat förut tror jag. Men, det var en bra chock! Den gjorde mig lycklig!

   Denna vecka har innehållit mycket plugg vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Längtar tills sommarlovet när jag kan få vila i tio veckor drygt. Åh! Så SKÖNT! LÄNGTAR!

   Now it's soon time for bed. Very nice....

 

Hej då folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0