I want everything that I can't have

Jag har klippt mig. Det känns och ser väldigt kort ut. Det var längesen jag hade så här kort hår, men det behövdes. Mitt hår var äckligt slitet och var i behov av att pimpas lite. Även om det nu är kort så är jag nöjd. Nu kanske jag inte kommer tappa så mycket hår som jag gjorde förut. Jag har hört att man tappar mer hår när det är slitet.
   Igår blev jag "tvingad" till att kolla på melodifestivalen av Therese. Tyckte allt var lite löjligt men det var ändå väldigt trevligt att se den tillsammans med hennes familj m.fl. Jag och Therese hejade på Salem och tyckte verkligen inte att Anna skulle vinna. Därför blev vi lite besvikna när hon gjorde det, speciellt Therese...
   Idag ska jag ha läktarstädning. Det ser jag inte fram emot. Jag tycker att det inte var så längesen vår senaste läktarstädning.

Nu ska jag äta frukost! Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0