Solen skiner inte.

Tråkig dag... Jag sitter och pluggar, eller rättare sagt, försöker att plugga. Det går nämligen inte så bra. Just nu skriver jag en argumenaterande uppsats om djurförsök på engelska. Problemet är dock att jag inte vet om jag är för eller emot djurförsök. Jag får väll hitta på något, helt enkelt...
   Mellan pluggandet håller jag också på med Lisas 18 års present. Kan tyvärr inte säga vad det är ifall Lisa skulle läsa det här. Det får ni veta på lördag när bilder kommer upp från Lisas tjejmiddag.
   Nej, nu ska jag ta att fortsätta med min förbaskade uppsats. Shit, vad jag längtar till studenten!

Hej.

Kommentarer
Postat av: Camilla Lindquist

Wallaaaa!

2010-03-08 @ 11:14:54
URL: http://smileyfacesagainstyoursmiley

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0