Such a wonderful day!

Vilken underbar dag det var igår! Först och främst så fick vi reda på att vi inte behövde lämna in ett asstort svenska arbete igår utan fick göra det nästa vecka istället. Det räddade verkligen min dag för att jag hade inte sett fram emot att sitta och plugga en hel fredag. Sedan skrev jag också klart en novell som jag skickade in till en novelltävling. Jag tycker att den blev asbra och jag hoppas verkligen att jag vinner. 5000 spänn skulle inte sitta helt fel, liksom! På kvällen var jag hemma hos Lisa och allt underbart bara fortsatte att komma till mig. Jag och Lisa beställde nämligen en resa till england i sommar. Det blir 6 dagar i det underbara landet med shopping, äventyr, köande och såklart, McFLY! Åh, vad glad jag är nu! Sommaren kommer verkligen att bli bäst! Jag längtar så fruktansvärt mycket!

   Idag ska jag titta på när min lillasyster spelar basketmatch. Det ska bli roligt. Dem är så gulliga! Hoppas att dem vinnner!

Nu är det dags att ta tag i denna dag! Hoppas den blir lika underbar som gårdagen...



Bilder från igår. Jag blev lite rastlös för ett tag och började leka fotomodell...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0